קרקע בפרדס חנה: הזדמנות כזו לא מפספסים!

קרקע בפרדס חנה: הזדמנות כזו לא מפספסים!

מגמת הביקוש לנכסי נדל"ן בישראל לא פוסחת על פרדס חנה. השאיפה לקהילתיות, אווירה שלווה, קרבה יחסית אל מרכז הארץ ומחירים נוחים הופכים את פרדס חנה לפנינה של ממש. העיר מושכת אליה בשנים האחרונות אוכלוסייה מיוחדת שצובעת אותה בגוונים רבים ומעניינים ומוסיפה לה חן מיוחד שאי אפשר לפספס. במידה ותרצו להבטיח עתיד שקט וסביבה איכותית לדור ההמשך שלכם, אל תחמיצו את ההזדמנות. רכישת קרקע בפרדס חנה היא השקעה כדאית.

מגרשים להשקעה: למה זה כדאי?   

היקף העסקאות בתחום הנדל"ן נמצא במגמת עליה מתמדת. רכישת בתים, בניינים, שטחי מסחר, משרדים, מגרשים להשקעה ועוד מתבצעים על ידי קונים ומוכרים על בסיס קבוע ונחשבים לאפיק השקעה מבוקש במיוחד.  מחירי נכסי הנדל"ן לרכישה הגבוהים הפכו אפיק זה לבלתי אפשרי להשקעה עבור רבים, ואילו רכישת מגרשים נותרה אפשרות נוחה ורלוונטית.

לרכישת מגרש להשקעה קיימים מגוון יתרונות:

  • בשונה מהשקעה בשוק ההון או אפיקי השקעה אחרים, רכישת מגרש מהווה נכס פיזי בבעלות המשקיע
  • ביקוש נמוך בהשוואה לביקוש הגבוה לרכישת נכסים בנויים
  • אין צורך בתחזוקה או שיפוץ
  • זמינות גבוהה של מגרשים

על אף כדאיותה של עסקת נדל"ן מסוג זה, יש לבחון היטב היכן ממוקם המגרש המיועד לרכישה. מיקום המגרש משפיע ישירות על הסבירות כי יופשר בקרוב ואת הביקוש העתידי הצפוי לשטח. נקודות כמו תשתיות בקרבת מקום, משאבי טבע ועוד ישפיעו אף הן על הסיכוי להתיר בנייה בקרקע בעתיד הקרוב. קרקע בפרדס חנה מתאפיינת בסבירות גבוהה להפשרה, נגישה במיוחד אל מרכז הארץ, מלאה בטבע וירוק ומאוכלסת בתושבים איכותיים.

מה עושים בפרדס חנה?

קרקעות במרכז הארץ יש ביקוש גבוה יותר בהשוואה לקרקעות הממוקמות בפריפריה. מלבד המיקום הגיאוגרפי, מאפייני המקום עצמו משפיעים רבות על הביקוש לרכישתו. פרדס חנה מסתמנת לאחרונה כאחד המקומות המעניינים והמיוחדים שיש לארצנו הקטנה להציע. אומנות, יצירה, קולינריה ואוכלוסייה בהרכב שלא רואים בכל יום, מי ירצה לפספס את זה?

על אף העובדה שפרדס חנה לא נושקת לתל אביב או לערים אחרות בגוש דן, קרקע בפרדס חנה היא מציאה של ממש בשל מגוון סיבות אחרות: במרחק של קצת פחות משעה מתל אביב והרבה פחות מערי השרון דוגמת נתניה, חדרה, ניתן למצוא קסם אמיתי!

  • אורוות אומנים – מרכז ייחודי המשלב מוסיקה, יצירה, עיצוב, אומנות וכל טוב מקומי. המקום מעוצב לפרטי פרטים ומלא בנקודות בהן ניתן להנות משתייה ואוכל טוב.
  • שדרת הדקלים – אחד מסימני ההיכר הבולטים בעיר. דקל הוושינגטוניה הצומח ברחוב הפך אותו לשדרה הארוכה בארץ בה שתולים עצים אלה. מלבד מראה מרשים, ניתן למצוא במקום גם עסקים מסחריים כמצופה מרחוב ראשי.
  • חיי לילה – בילוי לילה איכותי שלא דורש יציאה מהעיר? יש אף יש. הפאב במקום העונה לשם בלוז כנעני הלקוח ממילות השיר המפורסם של אהוד בנאי יכול לספק לכם את החוויה המושלמת המשלבת בין אוכל טוב, מוזיקה מעולה ואלכוהול מגוון, מה עוד אפשר לבקש?
  • חצר השוק – מיזם מרענן של התחדשות עירונית הפך מתחם בו שוכנות חנויות בעלי מלאכה ושוק מקומי לתוסס, נכון ועכשווי. שילוב מצוין בין הקיים לחדש: מסעדות, ירידים, בתי קפה, מסיבות והופעות הפך את חצר השוק לתחנת חובה בעיר.
  • אומנות – מלבד המגוון הרחב של האמנים הגרים דרך קבע בפרדס חנה ומפעילים גלריות מיוחדות, יריד אומנות שנתי המציג נושאים מגוונים כמו ציור, יצירה, פיסול ועוד ישנן סדנאות ושלל פעילויות אותן מציע המקום למבקרים.
  • קולינריה – מלבד חיי קהילה מיוחדים וצבעוניים ומקום רחב לביטוי תרבותי, אומנותי ויצירתי, פרדס חנה רכשה מקום של כבוד בקולינריה הישראלית. עסקים מקומיים רבים המגישים מנות טעימות להפליא בשלל סגנונות גורמים לרבים מכל רחבי הארץ לנהור למקום. מאפיות, עגלות קפה, מבשלות בירה שזורות לצד מסעדות ובתי קפה במקום.

אם החלטתם להשקיע בקרקעות ואתם לא בטוחים היכן, בשונה מקרקע בעפולה או קרקע בבנימינה, רכישת קרקע בפרדס חנה תבטיח לכם אווירה קסומה שאין דומה לה, סיכוי גבוה במיוחד להפשרת הקרקע לבנייה, נגישות גבוהה אל ערים במרכז ושלווה ונחת המאפיינים כפר.

הביקוש הגבוה לרכישת נכסי נדל"ן בפרדס חנה מראה את אותותיו כבר עכשיו ומוביל להפשרת קרקעות, אל תפספסו את ההזדמנות הגדולה ודאגו שגם לכם תהיה פיסה מכל הטוב הזה.

קרקע בפרדס חנה
עוד בנושא:
דילוג לתוכן